Jakie kompetencje powinien mieć dobry copywriter?

Chcesz, aby twój sklep był częściej odwiedzany, produkty kupowane, a klienci zachwyceni? A może prowadzisz firmę i świadczysz usługi wysokiej jakości, a klientów nadal masz zbyt mało? W takim razie czas na dobrą reklamę oraz wartościowe treści. Zarówno jedno, jak i drugie sprowadza się do dwóch słów, jakimi są – usługi copywriterskie. Jednak copywriterów jest dość sporo na rynku. Tych najlepszych zaledwie garstka, dlatego warto wiedzieć, jak znaleźć takiego, który sprawi, że klienci będą się do Ciebie garnąć.

Co się liczy?

Szukanie dobrego twórcy treści, które mają sprzedawać, może się okazać nie lada trudnością. Dlatego zwróć uwagę na kilka cech, które pozwolą Ci wyłonić tych najlepszych. Warto zacząć od tego, że Ci najlepsi, którzy pomagają wygenerować najwyższe dochody, cenią sobie swoje usługi. Copywriter za 10 zł tego nie zrobi, więc mały przedział cenowy stanowczo odrzuć. Zwróć uwagę, jak z Tobą rozmawia oraz jaką formę mają np. Maile, które ze sobą wymieniacie. Czy nie w nich błędów, niepoprawnych zdań itp.

Kreatywność, wyobraźnia i portfolio

Copywriter musi przede wszystkim zaciekawić czytelnika oraz sprawić, żeby chciał kupić Twoje produkty lub usługi, o których pisze. Dlatego szukaj osób kreatywnych. Liczy się także wyobraźnia i podejście do tematu. Warto przed zaczęcie współpracy poprosić o kilka przykładowych tekstów lub linki do stron, gdzie się znajdują. Jeśli napisana oferta przekona Cię do kupna, to znaczy, że znalazłeś swojego copywritera.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Releated

Początki w copywritingu – jak zacząć?

Poszukiwanie pracy to nie taka łatwa sprawa. Jednak nie samo znalezienie jej jest największym problemem. Największe rozterki zwykle powoduje dowiedzenie się, gdzie tak naprawdę chce się pracować. Jednak w dzisiejszych czasach. Praca na etat nie jest dla każdego satysfakcjonująca, dlatego coraz częściej ludzie skłaniają się ku własnej działalności i pracy z każdego miejsca na świecie. […]

Praca zdalna, czyli jak zostać copywriterem

Jako ludzie, jesteśmy z natury leniwi. Dlatego lubimy pracę lekką i przyjemną. Jednak takich jest niestety zbyt mało, aby każdy mógł pracować z uśmiechem na twarzy. Szukamy więc nowych rozwiązań, które pozwolą na większą swobodę, większe pieniądze i większą ilość czasu, który możemy poświęcić sobie, swoim zainteresowaniom czy po prostu relaksowi. Jeśli chodzi o pracę, […]